Ahad, 5 Julai 2009

Minggu 2 monolog bersawang...

hampir 3 minggu saya tidak menggerakkan tetikus untuk mencatat ceritera di entri ini.Disebabkan masalah komputer riba baru sahaja di"set up" proses penyahbuangan virus disamping pada 25 Jun sehingga 4 Julai lalu saya berangkat ke Idfu, Aswan.Antara punca kelewatan menulis entri baru.

Apa pun penghargaan terima kasih diucapkan pada sahabat yang sudi melakukan proses pembaikan komputer riba saya, kepada yang setia melawati Monolog ini terutamanya buat limah jongang,ecah ngokngek, CR7 & luiz de lima.Namanya berbeza, konteksnya tetap sama,jantinanya lelaki.Kalian orang yang sudi melawat tetapi tidak pandai mengulas bicara.Bermodalkan nama pena kalian tuntas berencana.Apa pun ahlan wasahlan gelanggang uhkwah saya mulakan.Kalau itu yang kalian mahukan.

Akhir kata nantikan entri terbaru dari Sahah Imam Muhammad Abul Futuh Al-Arabi. Edfu, Aswan....

1 ulasan:

pakwan berkata...

wahhh mantap tu...aku tunggukan entri terbaru nt...Imam Ubnu Arabi tu...sedap2...kalau lg cepat lagi bagus.