Selasa, 6 Oktober 2009

Mesyuarat agung MKKK.



Bersama Ust. Hadzle Ex Pengarah Suruhanjaya Pilihanraya MKKK, Ust. Abd. Shukur, Pengarah MAT, Ust. Hanafi, YDP MKKK, Ust Shah, Pemangku Presiden PMRAM.

Gambar kenangan bersama akhi Hamdan Mantan Ketua Lembaga Penasihat MKKK.


Pimpinan berjiwa besar ditunggu- tunggu ummah.

3 Oktober-Seusai membaca Al-Quran bersama abuya Sheikh di Qeitbay, Darrasah.Saya meluru ke Dewan Malaysia Abassiah untuk menghadiri Mesyuarat Agung Tahunan Majlis Kebajikan Keluarga Kedah (MKKK).

Majlis yang bermula seawal pagi berakhir lewat jam 12.00 tengah malam.Soal pertanggungjawaban terhadap AJKT saya kurang mengambil bahagian.Hanya menunggu membahas usul.Alhamdulillah usul ada MAT kali ini ada 5 usul & satu cadangan.

Kesemuanya dibahas oleh saya kecuali usul yang pertama.Hendak tahu pada pendapat saya.OOOOps sila rujuk setiusaha sidang.Apa pun saya bersyukur kerana kita sentiasa bebas memberi pendapat & menghormati pendirian orang lain.Bersatu & berjuang itu sahaja kata kunci yang terbaik.

Maaf terlewat hapdate.....

Tiada ulasan: