Jumaat, 14 November 2008

Berakhirnya pertemuan...


Di keheningan 1.09 pagi saya menerima panggilan telefon daripada Zulhaimi seorang sahabat yang rapat dengan saya tatkala kami di INSANIAH & sebilik di Kampus Al-Khawarizmi.Cumanya jika di sini, saya di Kaherah beliau di Mansourah.Rezekinya awal, beliau berjaya menamatkan pengajian di Tahun 4, Jabatan Pengajian Umum, Kuliah Bahasa Arab Cawangan Mansourah.

Panggilan telefon terakhir daripada beliau memaklumkan tentang kepulangannya bersama Masruddin & Piduih Sajak ke Malaysia melalui penerbangan Egypt Air.Cumanya kali ini saya tidak dapat menghantar beliau di Lapangan Terbang Antarabangsa Kaherah.

Doa saya buat beliau semoga Allah memudahkan urusannya di dunia & di akhirat terutamnya dalam memberi khidmat kepada masyarakat & agama, amin.

Tiada ulasan: