Jumaat, 9 Januari 2009

Makluman penting....

Kepada bekas mahasiswa/wi Kolej Universiti Insaniah (INSANIAH), Kedah yang masih berada di mesir dimaklumkan supaya menyerahkan butiran seperti berikut:

1. Nama penuh
2. No. kad pengenalan.
3. Kuliah & tempat pengajian
4. Sesi tahun masuk ke Al-Azhar.

Sila serahkan butiran tersebut melalui sms & emailkan kepada:

1. En. Mohd Sayuthi Bin Sanusi / sayuthi@kuin.edu.my
(+6019-4463388)

2. Kolej Universiti Insaniah ( +604-7320163)

* SILA SEBARKAN MAKLUMAT INI SECEPAT MUNGKIN KEPADA SAHABAT-SAHABAT & SERAHKAN SENARAI NAMA DENGAN SEGERA KERANA SENARAI NAMA INI AKAN DIHANTAR KE JABATAN PERKHIDMATAN AWAM (JPA) SEBAGAI "GOLONGAN TERKECUALI" APABILA MEREKA PULANG KE TANAHAIR UNTUK URUSAN PENGIKTIRAFAN.

* MANA2 PELAJAR YANG NAMANYA TIADA DALAM SENARAI JPA TIDAK AKAN MENDAPAT PENGIKTIRAFAN BERIKUTAN PROGRAM KURSUS YAMG DIAMBIL (3+1) SUDAH DIMANSUHKAN.
Info ini dimaklum oleh Ust Rasul dalam email kepada saya.Alhamdulillah saya sendiri telah menghubungi Ustaz Mohd Sayuthi, Penolong Pendaftar (Akademik) merangkap Ketua Penolong Pendaftar Kolej Universiti Insaniah (INSANIAH) pada jam 9.40 pagi, 10 Januari 2009 untuk memohon penjelasan beliau.

Beliau memaklumkan bahawa pihak HEA Insaniah dalam proses mengumpul maklumat peribadi mahasiswa/wi terlibat (yang masih berada di Mesir) untuk diserahkan pada JPA.Pesan beliau pada kita, pihak HEA akan buat yang terbaik dalam menangani masalah ini disamping semua yang terlibat dapat menumpukan pada peperiksaan.Beliau juga mengutuskan salam dengan lafaz "Assalamulaikum" & selamat berimtihan semoga berjaya buat semua.

Apa pun saya berharap agar semua mahasiswa/wi yang terlibat dapat memberi kerjasama pada HEA INSANIAH disamping dapat membuat yang terbaik dalam peperiksaan kali ini.Jangan resah mengenai masalah ini.Semoga kita dipermudahkan segala urusan.

Tiada ulasan: