Isnin, 27 Oktober 2008

Lembaran baru.

Jam 5.38 pagi tadi, saya menerima khidmat pesanan ringkas daripada Pengarah USMB Pusat memaklumkan mengenai Senarai Mahasiswa/wi Baru mengikut Fakulti & Cawangan yang telah disahkan & diluluskan oleh Maktab Tansiq Universiti Al-Azhar di Hayyu Sadis, Madinah Nasr, Kaherah.

Mengenai perkara tersebut hanya 5 orang mahasiswa dan 3 orang mahasiswi baru daripadaUnit Sambutan Mahasiswa Baru (USMB) Keluarga Pelajar-Pelajar Perlis yang terlibat.Kesemua mahasiswi terlibat dapat cawangan Kaherah memandangkan senarai mereka telah dikeluarkan oleh Maktab Tansiq pada Sabtu lalu.Manakala mahasiswa pula akan diketahui pada tengah hari ini.Segala urusan pengumpulan maklumat tersebut akan dilakukan oleh Ust. Abd. Hadi selaku Timbalan Pengarah USMB KPP.

Buat masa sekarang mahasiswa/wi USMB KPP sedang mengikuti Kursus Bahasa Arab dengan Markaz Lisanul Arab, kelas Nahu mengikut jadual yang telah ditetapkan, tasmi' quran selain kuliyyah di universiti yang semestinya menjadi kewajipan setiap mahasiswa.

Selepas ini mahasiswa/wi terlibat akan membuat urusan pengkuliahan seawalnya minggu ini atau selewat-lewatnya pada minggu depan merangkumi pendaftaran kuliah, ujian kesihatan, semakan ejaan nama serta urusan yang berkaitan di bahagian hal ehwal akademik masing-masing.

Terakhir daripada saya, semoga kita dapat buat yang terbaik dalam hidup kerana itu semua khas untuk diri kita sendiri buat ummah yang dicintai.

*ini adalah catatan peribadi blogger buat makluman semua.

Tiada ulasan: