Selasa, 7 Oktober 2008

MAT KPP kali ke 33


Bakal pemimpin masa depan...

Senarai Calon menang tanpa bertanding..

Keluarga Pelajar-Pelajar Perlis (KPP) baru sahaja mengadakan MATnya pada 4 Syawal yang lalu..Saya tiada apa-apa cuma menggalas tugas Pengacara Majlis Perasmian MAT kali ini.Syukurlah MAT berjalan lancar bermula jam 8.35 pagi dan tamat pada jam 2.30 petang.Buat saf kepimpinan baru, saya maklumkan Selamat Berjuang untuk kebaikan & kebajikan mahasiswa.

Semasa sidang penangguhan untuk berehat di sesi petang saya bergegas pula ke Pejabat Jamiyyah Syariah yang terletak di Masjis Mustofa, Syari' Solah Salim untuk mengambil bantuan bulanan saya sebanyak LE5o serta barang-barang makanan asas seperti makrunah, gula, beras, minyak, teh.Alhamdulillah saya masih lagi tersenarai untuk penerima bantuan.
Posted by Picasa

Tiada ulasan: