Rabu, 3 September 2008

MAT


Keesokan pagi -4 Ramadhan, seusai pengajian talaqqi dengan Sheikh, saya akan bergegas pula ke Dewan Besar, Dewan Malaysia Abassiyah, Kaherah untuk mengikuti sidang Mesyuarat Agung Tahunan Kali Ke - 41 Majlis Kebajikan Keluarga Kedah (MKKK).Ianya program wajib tahunan yang dianjurkan di bawah kelolaan Jabatan Setiausaha Agung MKKK.

Berbekalkan no. MKKK 3930, Ahli Tetap.Maka saya boleh mengundi & diundi serta boleh membuat sebarang usul, soalan bertulis atau soalan lisan pada MAT kali ini.Apa pun ianya mestilah mengikut syarat yang telah ditetapkan oleh Undang-Undang Dasar MKKK pindaan kali ke-13 sesi 2006/2007.

Dengan bertemakan Kesatuan Mahasiswa, Keizzahan Ummah.Insyaallah jika ada kesempatan nanti saya akan membuat ulasan sepanjang perjalanan MAT kali ini secara peribadi.Oleh kerana ini kali pertama saya mengikuti MAT sesi ini.

Cumanya pada kali ini, skopnya secara perwakilan yang dibahagikan mengikut cawangan masing-masing.

Selamat bersidang buat para perwakilan MAT sesi ini.Gunakan kebijaksanaan dan penilaian akal budi untuk membuat sebarang penentuan atau pemilihan pada MAT kali ini.Berfikir sebelum bertindak.Sebarang maklumat sila layari www.mymkkk.org.

Tiada ulasan: